Pakkematerjalid ja pakendilahendused jõulukingitustele
Pakkematerjalid ja pakendilahendused, näiteks pakkepaber, pappkarbid, pappkastid, topsikud ja isegi vutlarid, tõusevad peagi taas päevakorda, sest jõulud on varsti käes.
Pakkematerjalid ja pakendilahendused, näiteks pakkepaber, pappkarbid, pappkastid, topsikud ja isegi vutlarid, tõusevad peagi taas päevakorda, sest jõulud on varsti käes.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Kaupade liigutamisel ühest punktist teise on transpordipakendid määrava tähtsusega, sest kaitsevad kaupu väliste vigastuste eest ja tagavad pakendi sisu puutumatuse.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Pappkarp tundub omavat kasside üle mingit maagilist mõju. Kui kodus seisab kuskil mõni lahtine pappkarp, siis kass sinna sisse ka poeb.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.