Pakendidisain Skandinaaviast: 5 pilkupüüdvat näidet
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Pappkarbi taaskasutus on moodne teema. Pappkarbid ja pappkastid on kõikjal meie ümber pakkudes loovmõtlemisele väljakutseid.
Lainepapist pakendid on praktilised ja laialt levinud.
Toiduainete pakendid on müügipakendite liik, mille puhul on pakendi atraktiivsus, eristuvus ja isuäratavus väga olulised.
Müügipakend mängib toote müügi suurendamisel olulist rolli. Hea müügipakend arvestab toote spetsiifika, sihtgrupi, müügiperioodi ja brändi väärtustega.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Pitsakarp on tähtis teema, sest pitsa on populaarne toit ja pitsasõpru on meie seas palju. Oma eelmises sissekandes arutlesime, kas pitsale sobiv karp peab alati kandiline olema ja tõime mõned näited uuenduslike pitsakarpide kohta.
Pitsakarbid on tavaliselt kandilised, kuigi pitsad nende sees on ümmargused. Kandiline pitsakarp on üks järjekordne ülemaailmne tava ning pitsatootjad ja pitsasööjad üldiselt ei küsi, miks on pitsakarp kandiline, kuigi pitsa selle sees on ümmargune.
Vutlarid maiustustele, šokolaadidele, küpsistele ja kookidele mängivad olulist rolli terve maiustamise kogemuse vältel. Maiustusi ja šokolaade ümbritsevad vutlarid peaksid olema pilkupüüdvad, isuäratava välimusega, mugavad transportida ja lihtsad avada.