Pakendidisain ravimite näitel: kuidas kavandada pakendiprojekti?
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Müügipakend mängib toote müügi suurendamisel olulist rolli. Hea müügipakend arvestab toote spetsiifika, sihtgrupi, müügiperioodi ja brändi väärtustega.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Pitsakarp on tähtis teema, sest pitsa on populaarne toit ja pitsasõpru on meie seas palju. Oma eelmises sissekandes arutlesime, kas pitsale sobiv karp peab alati kandiline olema ja tõime mõned näited uuenduslike pitsakarpide kohta.