Pakendi disain Nõukogude Liidu pakendite näitel
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Pitsakarbid on tavaliselt kandilised, kuigi pitsad nende sees on ümmargused. Kandiline pitsakarp on üks järjekordne ülemaailmne tava ning pitsatootjad ja pitsasööjad üldiselt ei küsi, miks on pitsakarp kandiline, kuigi pitsa selle sees on ümmargune.
Vutlarid maiustustele, šokolaadidele, küpsistele ja kookidele mängivad olulist rolli terve maiustamise kogemuse vältel. Maiustusi ja šokolaade ümbritsevad vutlarid peaksid olema pilkupüüdvad, isuäratava välimusega, mugavad transportida ja lihtsad avada.
Pakkematerjalid ja pakendid, mida on tutvustanud meile jaapanlased, on loodussõbralikud, loovad, funktsionaalsed ja tihti ka naturaalsed. Pakendamine on jaapanlaste jaoks oluline.
Kui tihti seisad poes riiuli ees, kaalud mida osta ning valid toote pakendil oleva sõnumi, pildi või värvi põhjal? Kui riiulil on mitu samahinnaklassi sarnast toodet, siis mille põhjal teed oma ostu/valiku?