Pakkematerjalid ja pakendilahendused jõulukingitustele
Pakkematerjalid ja pakendilahendused, näiteks pakkepaber, pappkarbid, pappkastid, topsikud ja isegi vutlarid, tõusevad peagi taas päevakorda, sest jõulud on varsti käes.
Pakkematerjalid ja pakendilahendused, näiteks pakkepaber, pappkarbid, pappkastid, topsikud ja isegi vutlarid, tõusevad peagi taas päevakorda, sest jõulud on varsti käes.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Toiduainete pakendid on müügipakendite liik, mille puhul on pakendi atraktiivsus, eristuvus ja isuäratavus väga olulised.