Pakendi muutmine – Eesti pakenditrendid 2016
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Müügipakend mängib toote müügi suurendamisel olulist rolli. Hea müügipakend arvestab toote spetsiifika, sihtgrupi, müügiperioodi ja brändi väärtustega.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Koogikarbid, küpsisepakid, kommikarbid, šokolaaditahvli ümbrised ja vutlarid on väga olulised selle juures, kas maiustus jääb silma, kas selle proovimiseni üldse jõutakse ja kuidas tajutakse tervet maiustuse söömise kogemust