Pakendi muutmine – Eesti pakenditrendid 2016
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Kaupade liigutamisel ühest punktist teise on transpordipakendid määrava tähtsusega, sest kaitsevad kaupu väliste vigastuste eest ja tagavad pakendi sisu puutumatuse.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Lainepapist pakendid on praktilised ja laialt levinud.
Pitsakarp on tähtis teema, sest pitsa on populaarne toit ja pitsasõpru on meie seas palju. Oma eelmises sissekandes arutlesime, kas pitsale sobiv karp peab alati kandiline olema ja tõime mõned näited uuenduslike pitsakarpide kohta.