Pakendi muutmine – Eesti pakenditrendid 2016
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Toiduainete pakendid on müügipakendite liik, mille puhul on pakendi atraktiivsus, eristuvus ja isuäratavus väga olulised.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.