Pakendi muutmine – Eesti pakenditrendid 2016
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Pitsakarbid on tavaliselt kandilised, kuigi pitsad nende sees on ümmargused. Kandiline pitsakarp on üks järjekordne ülemaailmne tava ning pitsatootjad ja pitsasööjad üldiselt ei küsi, miks on pitsakarp kandiline, kuigi pitsa selle sees on ümmargune.
Vutlarid maiustustele, šokolaadidele, küpsistele ja kookidele mängivad olulist rolli terve maiustamise kogemuse vältel. Maiustusi ja šokolaade ümbritsevad vutlarid peaksid olema pilkupüüdvad, isuäratava välimusega, mugavad transportida ja lihtsad avada.