Loovad kingakarbid: 3 huvitavat näidet

Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.

Mällu jäänud kogemus suurendab korduvostu tõenäosust tulevikus ja aitab tugevdada ka brändi kuvandit tervikuna. Samuti võivad kingakarbid olla osa toote sõnumist, tuues näiteks erilisel viisil esile mõnd olulist jalatsite omadust.

Järgnevalt vaatamegi lähemalt kolme loovat lahendust.

1. PureProject’i jooksutossude karp

kingakarbid
Pakendi loojad: CO Projects ja The Great Society, viide pildile

 

Brooks Running on Seattle’is resideeruv ettevõte, mis on pühendunud jooksuvarustuse väljatöötamisele ja tootmisele. PureProject on nende tavapärastest mudelitest erinev seeria, mille eriline pehmenduste konstruktsioon tagab jooksjale parema maapinna tajumise.

Selle erilisuse rõhutamiseks disainiti pilkupüüdev bambusest kanister, mis võimaldab jalanõusid poes suurepäraselt presenteerida. Anumas on ka humoorikas juhend, kus on soovitused, milleks ostja bambussilindrit edaspidi kasutada võiks. Näiteks saab sellega rannas vingeid liivatorne meisterdada. Tõesti, miks ka mitte?

 

 

 

 

2. „Fisherman“ kummikute karp

kingakarp
Pakendi looja: agentuur GOOD! Agency, viide pildile

 

Kalameestele mõeldud kummikud on kindlasti üks tootekategooria, kus eristumine on keeruline, sest toode ise on praktilise iseloomuga ja välimusest kliendid väga ei hooli – peaasi, et jalad kuivad.

Just see mure vaevas Kasahstani kummikutootjat, kes soovis, et nende toote praktilised omadused saaksid rõhutatud ning samas oleks tagatud ka poeriiulil silmajäämine.

Reklaamiagentuur GOOD! lõigi sobiliku lahenduse, mis kätkeb endas nii pilkupüüdvat visuaali kui ka annab ostjale teada kuidas just „Fisherman“ kummikud kalastaja jalgu kaitsevad.

 

 

 

 

3. Nike’i jalgpallijalatsite hõiskavad kingakarbid

kingakarbid
Pakendi looja:  Singapuri agentuur Publicis, viide pildile

Esmapilgul täiesti harjumuspärane Nike’i jalatsikarp, mille erilisus saab nähtavaks ja kuuldavaks alles selle avamisel. Nimelt kujutab karbi sisemus endast täismõõdus jalgpallistaadioni, mille kohal laiub sinine taevas. Lisaks on veel karpi paigaldatud pisike helisüsteem, mis toob kaane paotamise järel kuuldavale publiku tormilise juubeldamise.

Karbil oli kaks eesmärki. Esiteks, rõhutada tippmängijatega koostöös loodud laste jalgpallijalatsite erilisust. Teiseks, suunata jalgpallifännidest lapsi trenni oma unistusi püüdma. Nagu arvata võib, oli kampaania äärmiselt edukas ja kinnistas Nike’i positsiooni noorte talentide toetajana.

 

 

 

Kui sul tekkis nüüd tunne, et ka sinu toode vajab enda ümber meeldejäävat ümbrist, siis meiega saad ühendust võtta kontaktvormi kaudu.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga