Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Blogi
Hulgipakend ja üksikpakend: 6 pakendilahendust
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Pappkarp ja kass: miks pappkarbid kassidele meeldivad?
Pappkarp tundub omavat kasside üle mingit maagilist mõju. Kui kodus seisab kuskil mõni lahtine pappkarp, siis kass sinna sisse ka poeb.
Loovad kingakarbid: 3 huvitavat näidet
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Pakendidisain Skandinaaviast: 5 pilkupüüdvat näidet
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Pappkarbi taaskasutus: 7 taaskasutusideed
Pappkarbi taaskasutus on moodne teema. Pappkarbid ja pappkastid on kõikjal meie ümber pakkudes loovmõtlemisele väljakutseid.
Lainepapist pakendid: enamlevinud pakenditüübid
Lainepapist pakendid on praktilised ja laialt levinud.
Naljakad toiduainete pakendid: 4 kummalist näidet
Toiduainete pakendid on müügipakendite liik, mille puhul on pakendi atraktiivsus, eristuvus ja isuäratavus väga olulised.
Müügipakend: mida müügipakendi loomisel arvestada?
Müügipakend mängib toote müügi suurendamisel olulist rolli. Hea müügipakend arvestab toote spetsiifika, sihtgrupi, müügiperioodi ja brändi väärtustega.