Pakendidisain ravimite näitel: kuidas kavandada pakendiprojekti?
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Toiduainete pakendid on müügipakendite liik, mille puhul on pakendi atraktiivsus, eristuvus ja isuäratavus väga olulised.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Pitsakarp on tähtis teema, sest pitsa on populaarne toit ja pitsasõpru on meie seas palju. Oma eelmises sissekandes arutlesime, kas pitsale sobiv karp peab alati kandiline olema ja tõime mõned näited uuenduslike pitsakarpide kohta.
Pitsakarbid on tavaliselt kandilised, kuigi pitsad nende sees on ümmargused. Kandiline pitsakarp on üks järjekordne ülemaailmne tava ning pitsatootjad ja pitsasööjad üldiselt ei küsi, miks on pitsakarp kandiline, kuigi pitsa selle sees on ümmargune.