Pakendi muutmine – Eesti pakenditrendid 2016
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Pakendi muutmine võib toote müügiedu kasvatada.
Kinkepakendid tulevad taas meelde, sest jõulud ei ole enam kaugel.
Hulgipakend on lihtne ja efektiivne viis suuremate toodete komplekteerimiseks või väiksemate pakendamiseks.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Skandinaavia lihtne ja minimalistlik pakendidisain on eestlastele alati hingelähedane olnud.
Nutikas pakendi kujundus annab toote müügile ja brändi mainele palju juurde. Seepärast näeme selle nimel kõvasti vaeva, et iga kliendi tootele vastav, sihtgrupiga arvestav ja võimalikult soodne pakend leida.
Vutlarid maiustustele, šokolaadidele, küpsistele ja kookidele mängivad olulist rolli terve maiustamise kogemuse vältel. Maiustusi ja šokolaade ümbritsevad vutlarid peaksid olema pilkupüüdvad, isuäratava välimusega, mugavad transportida ja lihtsad avada.
Koogikarbid, küpsisepakid, kommikarbid, šokolaaditahvli ümbrised ja vutlarid on väga olulised selle juures, kas maiustus jääb silma, kas selle proovimiseni üldse jõutakse ja kuidas tajutakse tervet maiustuse söömise kogemust
Pakkematerjalid ja pakendid, mida on tutvustanud meile jaapanlased, on loodussõbralikud, loovad, funktsionaalsed ja tihti ka naturaalsed. Pakendamine on jaapanlaste jaoks oluline.