Pakendidisain ravimite näitel: kuidas kavandada pakendiprojekti?
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Edukas pakendidisain on alati põhjalikult läbimõeldud. Inspiratsiooni detailideni lihvitud pakendiprojekti kavandamise kohta on võimalik ammutada
Pakend on müügiedu saavutamisel ja hoidmisel oluline turundustööriist. Edukas pakendiuuendus võib tõsta toote läbimüüki kuni 20%.
Millest sõltub pakendi disain? Oleme harjunud mõtlema, et pakendi disain on määratud brändi väärtuste või identiteediga.
Nutikalt disainitud kingakarbid aitavad uute jalanõude soetamisega kaasnevat positiivset emotsiooni võimendada ja seeläbi kliendi ostukogemust meeldejäävamaks muuta.
Pitsakarp on tähtis teema, sest pitsa on populaarne toit ja pitsasõpru on meie seas palju. Oma eelmises sissekandes arutlesime, kas pitsale sobiv karp peab alati kandiline olema ja tõime mõned näited uuenduslike pitsakarpide kohta.
Pitsakarbid on tavaliselt kandilised, kuigi pitsad nende sees on ümmargused. Kandiline pitsakarp on üks järjekordne ülemaailmne tava ning pitsatootjad ja pitsasööjad üldiselt ei küsi, miks on pitsakarp kandiline, kuigi pitsa selle sees on ümmargune.
Vutlarid maiustustele, šokolaadidele, küpsistele ja kookidele mängivad olulist rolli terve maiustamise kogemuse vältel. Maiustusi ja šokolaade ümbritsevad vutlarid peaksid olema pilkupüüdvad, isuäratava välimusega, mugavad transportida ja lihtsad avada.
Koogikarbid, küpsisepakid, kommikarbid, šokolaaditahvli ümbrised ja vutlarid on väga olulised selle juures, kas maiustus jääb silma, kas selle proovimiseni üldse jõutakse ja kuidas tajutakse tervet maiustuse söömise kogemust
Pakkematerjalid ja pakendid, mida on tutvustanud meile jaapanlased, on loodussõbralikud, loovad, funktsionaalsed ja tihti ka naturaalsed. Pakendamine on jaapanlaste jaoks oluline.